Yaklaşık bir yıl önce yayın hayatına “ Dünyayı Türkçe İzleyin” sloganıyla başlayan Yeniçağ TV maalesef yayınına maddi kaynak yetersizliğinden dolayı son verdi.Yeniçağ Gazetesi’nin kardeş kuruluşu olan bu TV ciddi anlamda çok kısa bir sürede çok ciddi bir ses getirmişti.
Bütün samimiyetimle söylüyorum.TV’ler arasında ilk altıya kadar yükseleceğini umuyordum.
Sn. Ahmet Çelik ne kadar büyük bir misyon yüklendiğinin farkında mıydı acaba?
Şartlar ne kadar ağır ve zor olursa olsun er meydanında mademki pehlivanlığa soyunuldu gerekler yerine getirilmeliydi.
Ortaya koyulan ülke adına Milli Duruş ve tavır kesintiye uğramamalıydı.
Şimdi Sn. Ahmet Çelik uzaktan davulun sesi hoş geliyor diyebilir veya ateş düştüğü yeri yakar da diyebilir.Ama öyle değil!Çünkü bir misyona soyunulduysa ve kısmen başarılı olunup bir yerlere gelindiyse artık bunun pardonu olmaz,olmamalıydı diye düşünüyorum.
Tüm bunları tadı damağında kalmış bir izleyici kırgınlığı ile söylüyorum.
Genel yayın yönetmeni Orhan Can ve Genel Koordinatör Mehmet Marangoz’un da yayında gösterdikleri başarıyı sıkı bir reklam pazarlama ekibi kurarak yaşam kaynağı olan maddi geliri reklamlarla sağlamaya çalışmalıydılar diye düşünüyorum.
Hiç kimsenin ve hiçbir yönetimin artık Türkiye’ye mâl olmuş bir kanalı gerekçeleri ne olursa olsun Türkiye’den ve Türk Milleti’nden mahrum etmeğe hakkı yoktur.
Yönetim Kuruluna buradan sesleniyorum;lütfen tüm imkânlarınızı seferber ederek Yeniçağ TV’yi tekrar Türk halkı ile buluşturunuz.


DEVLET BAHÇELİ ve MHP


MHP Türkiye’de çok daha iyi yerlerde olması gereken bir parti.Maalesef şark kurnazlığı yöntemi ile günü kurtarmaya çalışıyor.Türban konusundaki çıkışı günü kurtarmadan öte değil.
Bugün için prim yapmış görünüyor ama bugünler tarih olduğunda Devlet Bahçeli’nin MHP’ye verdiği zararları hep beraber okuyacağız.CHP’de Deniz Baykal’a rağmen CHP’de kalmak nasıl mümkün değilse MHP’de de Adana grubuna karşı dik durabilecek,aykırı ses çıkarabilecek bir ilçe veya il örgütünün olması mümkün değildir.
Oysa istikrar balonu üfleyen Sn. Başbakan “Ulusa Sesleniş” konuşmasında okuduklarına kendi bile inanmamaktadır.Deniz bitmiş kıyı gözükmüştür.
Şu veya bu şekilde iktidar değişikliği gerekmektedir;ülke tıkanmıştır.
Çok zor belki imkansız ama Sn. Bahçeli tarihe geçmek istiyorsa ülkenin önünü açabilecek genç dinamik ve vizyonu olan birine makamını bırakmalıdır.En azından kendisi devam edecekse Sn. Altemur Kılıç’ın aşağıdaki sözlerine hiç olmazsa kulak versin.
“Ben ne yapacağım?Kaç gündür okuyucularım, dostlarım “Bahçeli ne yapıyor, neyin peşinde?” diye soruyorlar. Ben de bunaldım ve hatta MHP’den istifa etmeyi bile düşündüm... Ancak sonra da, gene düşündüm; Ben, 1942’den beri “üsteğmen” Alparslan Türkeş’le beraber ve Sayın Bahçeli’den çok önce vardım ve varım! Neden istifa edecekmişim... İstifa etmeleri, ayrılmaları gereken başkası, başkaları varken!Benim MHP’de olup olmamanın, “kuvveyi harbiyesi” yok. Ama elim, hamdolsun hâlâ kılıç tutuyor. Mücadeleye devam!”

Sabih Samur

0 yorum