Geçen hafta Sevgili Hasan Kurumanastırlı kardeşimin paylaşımını kendi sayfamda paylaştım. ( http://www.kktcmanset.com/hd.asp?id=34080&%2Fkibris-manset%2Fgenc-mucahitler-dernegi-turk-ajansi-kibris-degisimini-kinadi.html ...).
Açıkçası yoğunluktan içeriğini dahi okumaya fırsatım olmamıştı.
Hâl böyle iken bir kaç gün önce Ada'da ki sert çocuklar Sabih Samur hakkında bu yazıdan ötürü ileri geri konuşmuşlar.
Beni K.K.T.C. düşmanı ilan etmişler.
TAK'ı arattırdım. Böyle bir konudan haberleri olmadığını söylediler.
Şimdi buradan sesleniyorum: Arkamdan konuşan sert çocuklar!
Fotoğrafta gördüğünüz sancak benim İkinci Sancağımdır.
KKTC ile arama girecek daha anasının karnından doğmadı!
Ben Ada'da partiler üstüyüm.
Atanmış bürokratlar gelip geçer.
K.K.T.C. ise payidar kalacaktır.
Bende K.K.T.C.'nin bir NEFERİYİM.

Saygılarımla

Sabih Samur


------------------------------------
FACEBOOK YORUMLARI
------------------------------------

Hasan Kurumanastırlı SAMUR aylesinin kim ve kimlerden olustugunu bilmeyen sert cocuklar sadece sizin cahilliginize verecem dizecegim amma cahil insanlada deyilsiniz.olay bu sert cocuklarin makam ve siyasi canak yalayiciligndan baska birsey olamaz.GENC MUCAHITLER adina yaptigim TAK la ilgili basin aciklamamla ilgili sikintisi olan benimle istedikleri bir kanalda canli yayina otursunlar eger bukadar sert cocuklarsalar hotri meydan .

Sabih Samur Genç Mücahitler Derneği ve Hasan Kurumanastırlı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin bir gerçeğidir. T.C.'nin gözbebeğidir.
Eğer bir şeyler yazıyorsa mutlaka arkasındadır ve belgelidir.


Sabih Samur  http://www.kktcmanset.com/hd.asp?id=34080&/kibris-manset/genc-mucahitler-dernegi-turk-ajansi-kibris-degisimini-kinadi.html

www.kktcmanset.com
Genç Mücahitler Derneği,Türk Ajansı Kıbrıs Hakkında Basın Açıklaması Yaptı.
 
Saffet Soykal KKTC'nde nedense belli malamlara atananlar hatta vekaleten getirilenler arasında bu toplum ve KKTC için şu anda bir sosyal sitede bedava hizmet veren bendenize Kıbrıs Rum gazeteleri üzerindeki çalışma ve incelemeleri bittikten sonra - bir gün önceki sayılarını ödünç alıp gerekli çalışmaları yaptıktan sonra yeniden iade etrmek istedim. Önce BRT'de Müdürün danışmanı görevine atandıktan sonra daha önce sorumlusu olduğu Rumca bölümündan ayrılan bir bayan çalışan bölümdekilere emir vererek bana Rumca gazeteleri, kurumda dahi kimseye mani olmadan, bir masada incelememe izin vermediğini açıkladı. Aynı şekilde TAK Ajansına vekaleten atanan müdür da bir gün önceki Rumca gazeteleri aynı akşam üzeri mesai bitiminden önce iade etmem koşuluyla ödünç almama itiraz etti. Ruma boşuna ayda 850 TL mi ödettirecekseniz? diye sorduğum zaman, gün içerisinde gazetelerin iade edileceğini söylememe rağmen, bunları ödünç dahi bana veremeyeceğini belirtti. Hani birlik beraberlik ruhu diye sormadan geçemeyeceğim.

Saffet Soykal Bir de milliyetçiliğinden en son kuşku duyulacak, profilinde TC bayrağı nyanında daima ve mutlaka KKTC bayrağını da bulunduran Sabih Samur gibi Kıbrıs sevdalısı bir kişiye dil uzatan kendini bilmezler veya adadaki deyimimizle 'gendini bilmezler' bu defa onu yıpratmaya kalkıştılar. Hem de TAK Ajansı çevrelerini de kullanarak. Yazık ettiler. Kendisi hiçbir menfaat gütmeden Kıbreısâ hizmet eden Sabih Samur'a ithamda bulunmaya yeltenen bu kendilerine bilmezler otursun da bu milliyetçi dostumuzu daha iyi değerlendirsinler. Sağ sağol varol Sabih dostum. İcraatın meydanda sana laf atıp ithamda bulunan, seni karlayanlar utansın.

0 yorum