Ne istiyorum biliyor musunuz?
Osmanlı Tuğrasını yüzük yapıp konuşurken gözüme sokanlar,
Ofisinde Osmanlı Sancağından başka hiçbir şey bulundurmayanlar,
Şekilcilik olsun diye, çeşit olsun diye Atatürk'ün sözlerinden birini propaganda afişlerine yerleştirenler,
SÖZÜM VAR ve sözüm sizlere!

Ben Türk Deniz Kuvvetleri olarak sadece 1 (BİR) yaşında olmak istiyorum!
Geçmişin sadece güzel anılarıyla övünmek ve Preveze'de takılı kalmak istemiyorum.
02 EKİM 2012'de vurulan MUAVENET'imi de resmi olarak anmak istiyorum.
Nato'ya bağlı olmayan tam bağımsız yeni bir Deniz Kuvvetleri kurmak istiyorum.
Adı MUAVENET olan UÇAK GEMİMİ 5.000 Deniz Piyademle, üzerinde bilgisayar yazılımı benim hükmümde olan MİG 29 ve daha üst model uçaklarla dolu olarak, Kırmızı Beyaz Sancağımla tüm denizlerde dolaştırmak istiyorum.
Ben Selçukluyum,
Ben Osmanlıyım,
Ben MUAVENETİM,
Ben TÜRKÜM!

Sabih Samur
Türk Silahlı Kuvvetlerinin ve Türk Milletinin
bir NEFERİ

28 EYLÜL 2012

0 yorum