Saruhan Holding ve Ege Türk Televizyonu Yönetim Kurulu Başkanı Necati Saruhan ünlü Gazeteci Yazar Muammer Yaşar'a saldırdı!
19 Temmuz 2016 Salı 00:58
 Bugün (18 Temmuz 2016) sabah Şişli Cevahir Hotel'in karşısında yer alan Saruhan Plaza Yönetim katına gelen Gazeteci Muammer Yaşar, Necati Saruhan'ın odasına geldi.
4 aydır çalışmakta olduğu ve Ege Bölge Temsilcisi olduğu Ege Türk TV'den birikmiş olan ve geciken maaş ve prim alacaklarını isteyen Muammer Yaşar'a küfür ve peşinden tokat atarak müdahale eden Necati Saruhan'a yan odada bulunan korumaları da müdahale etti.
Muammer Yaşar'ın ifadesine göre yerde iken korumlara tarafından tekme ve yumruk darbelerine maruz kaldı. Ve peşinden karga tulumda bina dışına çıkarılan Yaşar, korumalar tarafından bir daha buraya gelmemesi konusunda da sert bir şekilde uyarıldı.
Necati Saruhan kendisine hiçbir borcu olmadığını söylediği gibi ayrıca hangi devlet kurumuna da şikayet edersen et benim seni sigortalamak gibi bir mecburiyetim yok zaten seni geçici çalıştırdım sana kağıt imzalattırdım elimde belge var demiştir.

DORUKTÜRK MERKEZ, 18 Temmuz 2016


0 yorum