Değerli Arkadaşlarım oyun çok büyük diye aylardır yırtınıp duruyoruz. T.C. Cumhurbaşkanı etrafındaki ABD işbirlikçisi bir takım Danışmanlar tarafından kandırılıyor diye AKİT TV'de ki programımda da dahil olmak üzere isim de vererek açıkladım.
Recep Tayyip Erdoğan egolarına yenik düşürülerek Yeni Osmanlı adı altında Osmanlıcılık Masalı ile KANDIRILMIŞTIR!
Ve kandıran ABD bu defa Askere ayar vererek yürüyün arkanızdayım demektedir. Linke göz atın. Ne demek istediğimi çok net anlayacaksınız.


"ABD'deki bir düşünce kuruluşunda dikkat çekici bir yazı yayımlandı. Eski bir Pentagon yetkilisi, Türkiye'de bir askeri darbe ihtimalini tartıştıktan sonra, ABD'nin olası bir darbede, darbe yönetimi ile ilişki kuracağını söyledi.

http://haber.sol.org.tr/…/eski-pentagon-yetkilisi-turkiyede… "

Zerrap falan filan bunlar Buzdağının rakıya koyulan buz parçası büyüklüğünde.
Asıl istenen Cumhurbaşkanının illegal olarak indirilip, ABD isteği ile yargılanması!
Bir Türk Vatandaşı olarak Recep Tayyip Erdoğan'a sesleniyorum.
Lütfen artık uykudan uyanın. Bu aziz milletten özür dileyin.
Ve ne olur "Türk Milleti" deyin. "Ben Türküm" deyin.
Bu millet sizi sahiplenecektir.
Diğer taraftan şunu çok net söylüyorum. Eğer bir suç varsa bunu sorgulayacak olan T.C.'dir!
Bizden, benim Devletimden kimse Amerika'nın dümen suyuna girmesini beklemesin, bekleyemez!
Türkiye doğru yolu kendi iradesi ile bulacaktır.
BİZ MANDA DEĞİLİZ.
Mandacı zihniyette günü gelir hesabını verir.

Sabih Samur, 22 Mart 2016, TÜRKİYE

0 yorum