Zahrettin Kaya


ÖĞRENCİLERİMİZ-ÖĞRETMENLERİMİZ
29 Haziran 2012 Cuma, 04:51 · tarihinde Zahrettin Kaya tarafından eklendi
OKULLARIMIZDAKİ TUTARSIZ AKIL ALMAZ KEŞMEKEŞ ÖĞRETMEN ATAMALARINIZ-EĞİTİM ÖĞRETİM SİSTEMİNİZ

Bir çocuğun temel eğitimi 0-5 yaş arasıdır ve ailede başlar, öğretimi ise 6 yaşından sonra başlar ve yirmili-otuzlu yaşlara uzanır...
Bizler çocuklarımızın temel eğitimini bitirdik ve öğretimlerini siz değerli Atatürkçü öğretmenlerimize bıraktık amma velakin biz bırakmasına bıraktık ta sizler çocuklarımızı yeni çıkan saçma-sapan yeni öğretim sistemiyle onları kobay gibi kullanıp, özlerinden kopardığınız yetmiyormuş gibi şimdi de ana ve babalarıyla neredeyse eş değerde sevdikleri öğretmenlerinden daha öğretimlerinin üçüncü yılında koparmaya çalışmaktasınız!
Malumunuz üzere ilgili bakanlığın ya da tutarsız, mesnetsiz, bu hükümetin çıkarmış olduğu 4+4+4 eğitim öğretim sistemiyle çocuklarımızın geleceğiyle oynanmaktadır.

Unutmayalım ki sekiz-dokuz yıl kesintisiz eğitim-öğretim de kendilerinin uygulamasıydı...
Bizler veli olarak bu yapılan uygulamaların hiçbirini tasvip etmediğimiz gibi CAN DAMARIMIZ olan geleceğin gençleri, çocuklarımıza mutlaka sahip çıkıp korumaya alacağız.

Bu yapılan uygulamaların da çok net ve yakından takipçisiyiz.
Şimdi gelelim en can alıcı noktaya!
Benim oğlum Gülen Kora ilköğretim okulunun üçüncü sınıfına geçmiş olup yeni öğretim yılında öğretmen değişikliğine uğrayıp öğrenimine devam edeceği bildirildi.
Şimdi sizlere soruyorum:
1-İlköğretim okulumuz elimizden alınıp ortaokul haline getirilirken biz velilerden fikir aldınız mı?

Böyle bir sistemde okuyacaklarına hiç okutmayalım daha iyi.
yasal zorunluluk diyorsanız bedelini öderiz!
2-Sekiz yaşındaki bir çocuğu kendi öğretmeninden ayırdığınızda ne kadar başarılı olacak?

Psikolojisi ne denli bozulacak bunu araştırdınız mı eğitim-öğretimci olarak? Bir araştırma yaptıysanız ve okul başarı-ders notları, sınav başarı notları ne denli etkilenmiştir biz velileri de bilgilendirir misiniz?
Ülkemizde kaç yüzbinler bundan etkilenecek hiç düşündünüz mü?
3-Madem bu okulda üç ve dördüncü sınıflara aynı okulda devam etme hakkı verdiniz geçiş dönemi diye;öğretmenlerinden neden ayırdınız?

Aynı sınıf öğretmenleriyle neden devam hakkı vermediniz?
Eğer puanlama usulu yapıyoruz diyorsanız puanları yetmeyen öğretmenleri aldık diyorsanız neden iki yıldır okutmalarına izin verdiniz ya da bizden önce yıllardır kaç mezun verdiğini araştırdınız mı?
Bu mezunların kaç tanesi üniversiteye girmiş hiç baktınız mı yoksa puanı yetmiyor adı altında kaç öğretmeni mağdur etmeye çalıştınız?
Sadece bize gelen bilgiye göre Çiğli bölgesinde 60-70 öğretmeni kızağa aldınız yani akibetleri meşgul.
Bunun altında ki neden ATATÜRKÇÜ Öğretmen olmaları mı ?
4-Biz yavrularımızın bu geçiş dönemine ve yeni ucube olan bu sisteme geçiş yapmalarını neden 4 yıl boyunca (ki sadece iki yıl kalmış) kendi öğretmenleriyle devam hakkı tanımadınız?
5-Eğitim ve öğretim sisteminde yapılan bu değişiklik çocuklarımız için bir travmadır hele hele öğretmenlerinden ayrı düşerlerse daha büyük travmadır!
6-Yapılan bu haksızlığın bu keşmekeşliğin, yanlışların bedelini biz yavrularımıza ve onlara emek veren Değerli sınıf öğretmenlerine asla ödetmeyeceğiz!
7-Hiç kimse unutmasın ki bu ülkede MUSTAFA KEMALLER asla tükenmeyecektir, kimsenin tüketmesine gücü yetmeyecektir.

Bizler ve çocuklarımız birer MUSTAFA KEMALİZ!
8-Yapılan bu yanlışlıktan dönülmesini,yavrularımıza temel öğretimleri bitene kadar sınıf öğretmenlerinden ayrı bırakılmamasını talep ediyor ve bu talabimiz yerine getirilene kadar Yasal tüm haklarımızı sonuna kadar kullanacağımızı sakın göz ardı etmeyiniz.

Çocuklarımız Ülkemizin geleceğidir. Bunu hiçkimse unutmamalıdır.
9-Bu haklı ve mümkün olan talebimizin yerine getirilmesini azimle sabırla ve kararlılıkla bekliyoruz.
10-Yazmış olduğum bu yazımı;
Başta tüm sosyal paylaşım siteleri olmak üzere,
Gülen Kora İlköğretim Okul Müdürlüğü'ne,
Çiğli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne,
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne ve
Milli Eğitim Bakanlığı'na noktasına virgülüne dokunulmadan mail yoluyla şu saat itibarıyla yollanmıştır.
 

Zahrettin Kaya


Yorum:

Yılların Alibeyköy Lisesi, Eylül 2012 itibariyle,
EYÜP İMAM HATİP LİSESİ oluyor.

Takiyye yapan inancı alet edenlerin icraatı
biz gerçek inançlı olup, inancımızı, dinimizi reklam
...
etmeyen kardeşlerimin
BİLGİLERİNE VE İLGİLERİNE
ÖNEMLE ARZ OLUNUR.

Sabih Samur


0 yorum