Önemli bir Arşiv;

TÜRKİYELİLİK ve Dünün Cumhurbaşkanı, Bugünün Cumhurbaşkanı ve MHP Genel Başkan Adayı (?)

Adana'da gazetecilik mesleğini icra eden Cesur Yürekli kızımız Puna Güleçöz paylaşmış fotoğrafı. Bizde fotoğraf eksik kalmasın bir kaç kelam edelim dedik.
Arkadaş listemde yer alan kişiler zaman zaman farkındayım içten içe beni eleştiriyorlar; "Yahu Sabih Samur AK Partiye mi kaydı? Söylemlerinde değişiklik var" şeklinde. Bir de yeni eklenen AK Partili arkadaşlar ise eleştirel yaklaşımlara "Allah Allah ne yapmak istiyor bu adam?" diyorlar.
Kimseyi yormayayım. İşte tam da yapmak istediğimi yapıyorum şu an.
Herkesi temsil ettiği makama uygun söyleme sevk ediyorum.
Hangi yetki ile mi? Kurucu İrade bana neyi emretti ise ne için askerde yemin etti isem o yetki ile.
Herkes biliyor ki, ben Devletçiyim. Söylemlerim Devleti konuşturur, ses olur.
Ve bu fotoğraf?
Dünde yer alan ve orada kalması gereken tamamen yanlış bir söylem.
Sonucu ortada.
Bugün Devleti temsil eden Sn. Cumhurbaşkanı artık siyasi değil; O Devlet Adamı. Ve tam da bu nedenle Türklüğün gerektirdiği ne varsa sonuna kadar yapıyor yapacak da.
Diyarbakır'ın girişine o sökülen takı, o üzerinde "Ne Mutlu Türküm Diyene" yazan takı tekrar takacak, monte edecek kişi, Türk Yıldızları ile aynı üniformayı gururla giyen ve poz veren Recep Tayyip Erdoğan'dır.
Bu görev onundur. Uygulayacaktır.
İzleyin ve görün.


Sabih Samur
Kurucu İradenin Neferi




Kaynak:

DorukTürk Merkez Gazetesi

http://www.dorukturk.tv/makale/sabih-samur/turkiyelilik-ve-dunun-cumhurbaskani-bugunun-cumhurbaskani-ve-mhp-genel-baskan-adayi-/201.html

0 yorum