Başarılı geçen gecikmeli sınır ötesi operasyonumuz ,ABD ile dirsek teması ve sıkı istihbarat paylaşımı ile kalınması gerektiği kadar kalınacak düşüncesi ile devam ederken aniden operasyonu bitirdik.
ABD'li yetkililerin Türkiye'ye gelerek ricadan ziyade uyarı şeklindeki "acilen çekilin" uyarısı ile eş zamanlı olarak çekilmemiz bizlere ister istemez "onur zedelenmesi" hissiyatı olarak yansıdı.
Bu nedenle değil midir ki başta Genel Kurmay Başkanımız,Başbakanımız ve hatta Cumhurbaşkanımız dahil olmak üzere tüm yetkili büyüklerimiz bizleri yani Türk Halkını ikna etmek için bir yemin etmedikleri kaldı."Biz çekilme zamanlamasını kendi insiyatifimizle gerçekleştirdik"diyen söylemleriyle.
Sn. Deniz Baykal'ı küçük yaşlardan beri hizip ve muhalefet olarak görmüş ve açıkçası fikirlerine değer vermemişimdir.Ama bu defa çekilme konusundaki soruları ile yerden göğe kadar haklıdır.
Ve mutlaka bu sorulara politika yapmadan ve yalan söylemeden mertçe,doğru yanıtları vermek gereklidir diye düşünüyorum.
Şahsen size çok acı bir itirafta bulunmak istiyorum:
Artık, ben bir Türk olarak kendimi Küçük Amerika olarak hissediyorum ve tiksiniyorum.
"Bağımsız Türkiye" masalı ile büyütüldüğümüz gün gibi aşikâr!
İsrail denen bence terörist görüşe ve icraata sahip ülke tüm dünyanın önünde şu an KATLİAM OPERASYONU yaparken AB sadece kınama mesajı gönderiyor.
Biz ise Kandil'i yerle bir etmeden ve (orada hava ve yaşam koşulları ne olursa olsun) güvenlik bölgesi oluşturarak bahara kadar kalmadan ,kendi(?) insiyatifimizle apar topar dönüyoruz.
Yapmış olduğumuz bu operasyonun PKK'ya ve yandaşlarına ders olacağını düşünürken DTP İstanbul Milletvekili Sabahat Tuncel,Türkiye'de Kürt sorununun çözümü için siyasi af çıkarılmasını isterken, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Kuzey Irak'taki ‘Güneş Harekatı'na son vermesinin sevindirici olduğunu söyledi. Tuncel, Kürt sorunun çözümü için, bölücübaşı Abdullah Öcalan'ın görüşlerinden yararlanılmasını istedi.
“Kürt sorununun, sınırların ötesinde değil İstanbul'da, Ankara'da olduğunu ifade ettik. Sorun operasyonlarla değil, uzlaşı ile çözülecektir. Bu açıdan isabetli olmuştur. Bu çekilme Türkiye'de tabu olan bazı konuları tartışma ve çözüm için bir fırsat olur. Yoksa çekilmenin bir anlamı yoktur. Savaşta birçok insan öldü. Hergün televizyonu izlediğinizde ‘Şu kadar gerilla öldü, şu kadar asker öldü' gibi haberler vardı”
Evet bu sözler maalesef DTP'li de olsa bir milletvekiline aittir.Ve yine maalesef milletvekili olduğu için dokunulmazlığı vardır.Şimdi ben bu kadına "ULAN ZİLLİ" desem suç unsuru olur.O yüzden diyemiyorum.
Geldiğimiz nokta bu dokunulmazlıkla ilgili yasa değiştirilmedikçe bu zihniyet şımarıklığın zirvesine varacaktır.Biz ise kaybettiğimiz 27 can ve yaptığımız operasyonun fotoğrafları elimizde ,onları seyretmekle kalırız.
Eğer Demokrasi; benim memleketimin değerlerine küfretme ve dalga geçme özgürlüğü ise,benim "bölücübaşı ve çocuk katili" dediğim puşta ,sen "Sn. Öcalan" diyorsan ve ben sana içimden geçenleri haykıramıyorsam ,ben demokrasi memokrasi istemiyorum.
Sn. Başbakanımız da DTP ile aynı çizgide söylemde bulunarak sınırötesi operasyon sonrası özgürlükler kapsamında iyileştirmelerden bahsediyor.İyileştirmenin varacağı nokta,son nokta bölünme yani federasyon.
Allah bize o günleri nasip etmesin.
Sn. Büyükanıt Paşa ve değerli Türk silahlı Kuvvetleri personelini oluşturan tüm mehmetçiklerimize teşekkürlerimi sunuyor,şehit olan kardeşlerimizin ruhları şad,mekanları cennet olsun diliyorum.O top mermisine yazdığımız yazının havada kalmaması umuduyla.

Sabih Samur

0 yorum